BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, July 22, 2008

during weekend....

Hai..b4 i start my story.i would like to say happy belated bussday to tunang my bro,Nabyl..i tink on 18th july kali bussday nya..lupa ku..well,wish u success and stay cute sis...

Bussday gal,Nabyl




SATURDAY
ok..mari sembang..on last saturday,sampai tah hajat ku kan ke padang perayaan meliat suasana meriah nya perayaan tahun ane..unlucky,mlm atu ujan tia..tah terpaksa tukar plan dulu ke arah rumah my sis di jerudong...makan di sana kajap sementara menunggu ujan taduh..after makan,sampat lagi tu my bro inlaw bawa main guitar hero..almaklum kami baru start main guitar hero..tah di cabarnya..apa lagi,taus tah ku meliatkan skill ku main guitar..haha rupanya ada lagi orang handal dari aku..tu c bussday girl c nabyl atu yang kalahkan aku...pakai joystick lagi tu..kalah belasuk ku oleh nya..rupanya ia lama dah main since guitar hero 1..

Bakal Rockster kampung..my bro in law


I will fight u back nanti..bertapa ku dulu main guitar hero




Dalam kul 9pm..Baru tah aku jalan kepadang salnya nda ujan lagi masa atu...tah kami parking di yayasan..ramai orang kepadang masa atu..tah payah cari parking..paksa parking di yayasan..in my mind kan kepadang ane bukan nya apa..ada makanan yang musim perayaan ane baru banyak berjual..kan tahu apa?hehe mesti la buah longan and sutung tutuk...nyaman tu! hot cake tu kalau kan berjual waktu perayaaan.mesti laku punya...oppss..satu lagi barang laku mun kan berjual..BELOooN.




Mosque of Sir
Muda Omar 'Ali Saifuddien


My fav spot

Longon~ nyum nyum


My life for sutung tutuk

0 comments: